Bevvied
Sittin playin Luke Kelly songs on u-tube, absolute brill voice, a mans man, tae anybody thats never heard o him, listen tae The shoals of herrin, peggy gordon, the town I loved so well, etc, etc, oan u-tube.
Ok I,ve had a few, but so whit, enjoy, Margarets oot at hir daughters, n am lovin it, prob be here till 4 in the mornin, n hiv a sore heed in the morn, cheers.

Cheers Peter

Guz1

Bevvied
Peter,

Luke's version of Raglan Road is one of my all time favourites.

Have a good night and in the morning stay away from the dog that bit you.

bebs

Bevvied
Sittin playin Luke Kelly songs on u-tube, absolute brill voice, a mans man, tae anybody thats never heard o him, listen tae The shoals of herrin, peggy gordon, the town I loved so well, etc, etc, oan u-tube.
Ok I,ve had a few, but so whit, enjoy, Margarets oot at hir daughters, n am lovin it, prob be here till 4 in the mornin, n hiv a sore heed in the morn, cheers.

Cheers Peter
Peter had a dance with him a long time ago,he wanted it to go further but being a good girl i refused , reason being my husband in the same room ha ha.Loved being sang to enjoyed the moment -Bebs

Tess

Bevvied
Cheers Peter, I'll share a dram with you before bed, here is a wee drop o whiskey.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sO36TRhzOJU]YouTube - Luke Kelly Whiskey In The Jar (both Verses )[/ame]

Bevvied
Peter had a dance with him a long time ago,he wanted it to go further but being a good girl i refused , reason being my husband in the same room ha ha.Loved being sang to enjoyed the moment -Bebs

My Gawd Bebs dis he know aboot it noo !, hubby a mean,

Mind yae, a hid a pint wae Luke in the guys back stage in a wee hall in Donegal. Jesus must hiv been, 35 yrs ago, in a wis frightened aw him, scarey man, in his face wis si rough, bit wit a chanter.

Thanks fir the answer.

Cheers Peter

bebs

Bevvied
Wasnt a bit afraid of him he was a character ,husband didnt take too kindly to it , but i enjoyed the craic Bebs

remus

Bevvied
Peter we share the same taste in music just been listening to Luke Kelly singing the night visting song and song for Ireland.

Marie

Latest Posts

Top Bottom